wtorek, 7 października 2014

Zaczynamy:)

Mój pierwszy w życiu post na blogu;)
Dlaczego właściwie powstaje ten blog? Z radości gotowania i chęci dzielenia sie tym z innymi. Zawsze, gdy przeglądałam blogi kulinarne, myslałam sobie - no tak, to trzeba mieć ładną, dobrze wyposażoną kuchnię, umiejętności fotograficzne, duża czasu i pieniędzy i oczywiście gotować tak, że zawsze wszystko wychodzi. Hmm... A może wcale nie? Ten blog powstaje po to, bym mogła udowodnić sobie (może też innym), że wcale tak być nie musi:)
Bo cóż, ani dużo czasu nie mam, kuchni ładnej nie mam (właściwie to wcale nie mam SWOJEJ kuchni, a ta w której teraz gotuję jest po prostu brzydka;), sprzętu nie mam. Umiejętności fotograficzne... może nie jest najgorzej;)
Ale to nic. Grunt to realizować swoje marzenia! :)

A co tu znajdziecie? Efekty moich kulinarnych eksperymentów:) Będzie smacznie, będzie zdrowo, w przewadze wegetariańsko, ale nie tylko.




Zaczynamy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz