poniedziałek, 11 maja 2015

Proteinowy omlet śniadaniowy

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Ma być zdrowe, syte i smaczne. Zazwyczaj moje śniadanie wygląda codziennie tak samo - owsianka z różnymi dodatkami. Od czasu do czasu potrzebuję jednak jakiejś zmiany. Ostatnio naszło mnie na omleta. Mmmmmniam ;) Jajka użyłam ekologiczne, by unikać niepotrzebnego spożywania różnorakiej chemii. Poza tym ekologicznym kurom żyje sie lepiej :) Jeśli nie macie dużo czasu na śniadanie, nie martwcie się, tego omleta robi się błyskawicznie. Oczywiście nadaje się dla osób na diecie niskoglikemicznej :)




Składniki:
3 jajka
3 łyżki mąki sojowej
1 łyzka mąki gryczanej
1 łyżeczka przyprawy piernikowej
szczypta stewii

dodatki - ja zjadłam z pomarańczowym dżemem 100% i syropem z agawy - trzeba sobie troche zycie osłodzić ;) dodatkowo czarna pożeczka suszona (wcześniej namoczona)

Wykonanie:

  1. Wszystkie skałdniki dobrze razem wymieszać
  2. Smażyć z dwóch stron na złoty kolor

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz